»Splet se je sprva res slavil kot 'utopični prostor absolutne svobode, a se je sprevrgel v distopični prostor absolutnega prostega trga. Če je kje trg res prost in dereguliran, potem je prav na spletu, kjer lahko ljudje drug drugemu počnejo, kar hočejo – in to nekaznovano.«
»Tokrat privzdigne tiste grozljivke, v katerih nastopajo zaklete hiše in duhovi, le da vse dogajanje – ves film – spremljamo skozi oči zelo živahnega, gibkega, fluidnega, kinetičnega duha, ki pa se ga ne vidi.«
»Ker je videti kot glavni junak, se gledalec identificira z njim, toda tudi on nenadoma in sunkovito izgine iz filma: nekdo ga vrže z vrha triglavskega Ljubljanskega nebotičnika. Gledalec tako ostane brez lika, s katerim bi se lahko varno identificiral. Preostanejo mu le liki, ki pod svojo vsakdanjo masko morda skrivajo morilsko naturo: eden izmed njih je morilec. Vsakdo je lahko morilec.«
»Videti je bil kot filmski lik, ki točno ve, kaj hoče, kakšna je njegova vloga, in vedel je, kaj hoče od nas – kako hoče, da ga vidimo. Popolnoma je nadzoroval pripoved o sebi.«
»Hočete, da se vam zmeša. Potem pojdite za štiri tedne za svetilničarja na kak samotni otoček, s sabo pa vzemite Willema Dafoeja in ugasnite barve.«